SZÁLLÍTÁS
Mikor kapom meg a megrendelésemet?
A gyors szállítás a fő prioritás és a vállalatunk küldetése. Ebből kifolyólag a szállítmányaink nagy része ugyanazon vagy következő munkanapon kerül elküldésre. A GLS-el szállítjuk, és ez a normális szállítási idő:
ORSZÁG | SZÁLLÍTÁSI IDŐ |
Olaszország | 2-3 nap |
Szlovénia | 1-2 nap |
Cseh Köztársaság | 4-7 nap |
Lengyelország | 4-7 nap |
Szlovákia | 3-6 nap |
Magyarország | 3-4 nap |
Horvátország | 2-3 nap |
Németország és Ausztria | 2-3 nap |
Van egy kivétel: azok a termékek, amelyek nincsenek raktáron (az üzletünkben lévő termékek 99 %-a raktáron van), a szállítási ideje rendszeres szállítási idő +7-10 nap. Ha nem kapja meg a terméket rendszeres szállítási idő + 2 napon belül, tudassa velünk és írjon nekünk [email protected] címre.
Mi a szállítási költség?
A szállítás költsége Ft 1,110 az előre fizetett (hitelkártya vagy PayPal) megrendelések esetében. Ha az utánvéttel lehetőséget választja, a szolgáltatásért Ft 0 -ot fogunk felszámítani. Az Ft 22.200 feletti megrendeléshez ingyenes szállítás jár. Ingyenes szállítást speciális promóciókban is kínálunk, amelyek világosan megjelennek a honlapunkon és/vagy a termék oldalain.
A csomagom még nem érkezett meg. Mi romlott el?
Ellenőrizze a felső táblázatot a normál szállítási időkkel. Ha 2 nap telt el a szokásos szállítási idő után, lépjen kapcsolatba velünk az [email protected] címen, és mi leellenőrizzük a megrendelését.
FIZETÉS:
Hogyan fizethetek meg a megrendelésemért?
- Készpénzzel (a szolgáltatást a GLS végzi)
- Hitel vagy betéti kártyával (a szolgáltatást a Braintree, a PayPal cége végzi)
- PayPal-lal
Nem kaptam számlát.
E-mailben küldjük a számlát. Esetenként az e-mailt nem kapja meg, ezért javasoljuk, hogy írjon nekünk az [email protected] címre, és mi küldünk Önnek még egy számlát. Kérjük, vegye figyelembe, hogy nem adunk ki számlát vállalatoknak, mivel a boltunk tisztán B2C. Nagykereskedelmi megrendelések esetén a következő címen veheti fel velünk a kapcsolatot: [email protected]. A cím a »nagykereskedelmi lekérdezés« legyen.
VISSZATÉRÍTÉSEK
Nem tetszik a termék. Mit tehetek?
99 %-ban biztosak vagyunk, hogy ez nem történik meg, de ha igen, látogasson el a következő linkre: https://hanksly.hu/visszaterites-es-csere/
Felhívjuk figyelmét, ha készpénzzel fizetett, akkor ha nem tölti ki az űrlapot és nem adja meg a bankszámlaszámát, akkor nem tudjuk visszaadni a pénzt.
Rossz/nem működő terméket kaptam. Mit tehetek?
Szívesen írjon nekünk az [email protected] címre és megoldást találunk az Ön számára a megrendelt termékek alapján.
TERMÉKEK
Nem kaptam meg a termék kézikönyvét.
Minden termékhez egy helyi nyelven írott kézikönyv van mellékelve. Ha nem kapja meg (elveszett a szállítás közben, raktárhiba stb.), írjon nekünk az [email protected] címre, mielőtt használná a terméket.
Biztonságosak a termékek?
Minden termék, amelyet kínálunk, 100%-ban biztonságos, de ha betegsége vagy bármilyen kétsége merül fel, először beszéljen a kezelőorvosával. A termékeink nem gyógyszerek!
VÁLLALAT
Ki van a webáruház mögött?
A Hanksome mögötti cég a 2DIGIT d.o.o.. Ez a szlovéniai székhelyű cég a Gorenjska cesta 24, 1234 Mengeš címén található.