SZÁLLÍTÁS

Mikor kapom meg a megrendelésemet?

A gyors szállítás a fő prioritás és a vállalatunk küldetése. Ebből kifolyólag a szállítmányaink nagy része ugyanazon vagy következő munkanapon kerül elküldésre. A GLS-el szállítjuk, és ez a normális szállítási idő:

ORSZÁG SZÁLLÍTÁSI IDŐ
Olaszország 2-3 nap
Szlovénia 1-2 nap
Cseh Köztársaság 4-7 nap
Lengyelország 4-7 nap
Szlovákia 3-6 nap
Magyarország 3-4 nap
Horvátország 2-3 nap
Németország és Ausztria 2-3 nap

Van egy kivétel: azok a termékek, amelyek nincsenek raktáron (az üzletünkben lévő termékek 99 %-a raktáron van), a szállítási ideje rendszeres szállítási idő +7-10 nap. Ha nem kapja meg a terméket rendszeres szállítási idő + 2 napon belül, tudassa velünk és írjon nekünk [email protected] címre.

Mi a szállítási költség?

A szállítás költsége Ft 1,110 az előre fizetett (hitelkártya vagy PayPal) megrendelések esetében. Ha az utánvéttel lehetőséget választja, a szolgáltatásért Ft 0 -ot fogunk felszámítani. Az Ft 22.200 feletti megrendeléshez ingyenes szállítás jár. Ingyenes szállítást speciális promóciókban is kínálunk, amelyek világosan megjelennek a honlapunkon és/vagy a termék oldalain.

A csomagom még nem érkezett meg. Mi romlott el?

Ellenőrizze a felső táblázatot a normál szállítási időkkel. Ha 2 nap telt el a szokásos szállítási idő után, lépjen kapcsolatba velünk az [email protected] címen, és mi leellenőrizzük a megrendelését.

FIZETÉS:

Hogyan fizethetek meg a megrendelésemért?

  • Készpénzzel (a szolgáltatást a GLS végzi)
  • Hitel vagy betéti kártyával (a szolgáltatást a Braintree, a PayPal cége végzi)
  • PayPal-lal

Nem kaptam számlát.

E-mailben küldjük a számlát. Esetenként az e-mailt nem kapja meg, ezért javasoljuk, hogy írjon nekünk az [email protected] címre, és mi küldünk Önnek még egy számlát. Kérjük, vegye figyelembe, hogy nem adunk ki számlát vállalatoknak, mivel a boltunk tisztán B2C. Nagykereskedelmi megrendelések esetén a következő címen veheti fel velünk a kapcsolatot: [email protected]. A cím a »nagykereskedelmi lekérdezés« legyen.

VISSZATÉRÍTÉSEK

Nem tetszik a termék. Mit tehetek?

99 %-ban biztosak vagyunk, hogy ez nem történik meg, de ha igen, látogasson el a következő linkre: https://hanksly.hu/visszaterites-es-csere/

Felhívjuk figyelmét, ha készpénzzel fizetett, akkor ha nem tölti ki az űrlapot és nem adja meg a bankszámlaszámát, akkor nem tudjuk visszaadni a pénzt.

Rossz/nem működő terméket kaptam. Mit tehetek?

Szívesen írjon nekünk az [email protected] címre és megoldást találunk az Ön számára a megrendelt termékek alapján.

TERMÉKEK

Nem kaptam meg a termék kézikönyvét.

Minden termékhez egy helyi nyelven írott kézikönyv van mellékelve. Ha nem kapja meg (elveszett a szállítás közben, raktárhiba stb.), írjon nekünk az [email protected] címre, mielőtt használná a terméket.

Biztonságosak a termékek?

Minden termék, amelyet kínálunk, 100%-ban biztonságos, de ha betegsége vagy bármilyen kétsége merül fel, először beszéljen a kezelőorvosával. A termékeink nem gyógyszerek!

VÁLLALAT

Ki van a webáruház mögött?

A Hanksome mögötti cég a 2DIGIT d.o.o.. Ez a szlovéniai székhelyű cég a Gorenjska cesta 24, 1234 Mengeš címén található.