A termék cserélési kérelmedet a szállítástól számított 14 napon belül kell leadnod. A visszaküldött tárgynak sértetlennek, és az eredeti csomagolásában kell lennie. Az olyan csomagok, amelyek nem egyeznek ezekkel a feltételekkel, elutasításra kerülnek, vagy csak részlegesen lesznek megoldva.
Hogyan kezdd el a kicserélési folyamatot:
- Töltsd le itt az űrlapot: “Visszatérítés”
- Nyomtasd ki és töltsd ki az űrlapot
- Küldd a csomagodat a következő címre:
Pactic – Hanksly.hu,
2142 Nagytarcsa
Nádas utca 4.
Amint a panasziroda megkapja a csomagod, egy új csereterméket fogunk küldeni 8 munkanapon belül.
Megjegyzés: Ha nem kapod meg a kódot, kérjük, lépj velünk kapcsolatba email-en keresztül.
FONTOS
Ellenőrizd a rendelési megerősítőt, vagy a számlát, amit email-ben kaptál, amikor leadtad a rendelésed, hogy megbizonyosodj arról, hogy a termékek a mi online üzletünkben lett vásárolva. Ha egy olyan terméket küldesz számunkra, ami nem a miénk, nem vagyunk felelősek a hibádért és nem fogjuk visszaküldeni a csomagot. A küldeményt ajánlott küldeményként kell feladni, a küldemény feladásának igazolásával. Ha a küldemény elveszett, akkor is lehetőség van a reklamáció megoldására az átvétel ellenőrzésével a nyomon követési szám segítségével. A visszaküldés postaköltségét a feladó fizeti, a címzett által fizetett küldeményeket nem fogadjuk el.
Azon tételek listája, amelyek esetében nem lehet elállni a vásárlástól, vagy az elállás korlátozott:
Mosószerek, polírozó paszták, kozmetikai termékek: A termék csak akkor küldhető vissza, ha a védőfóliát/zárótömítést nem távolították el, és nem volt még nyitva vagy használatban.
Fürdőruha, fehérnemű: A fürdőruhák és a fehérneműk higiéniai okokból nem küldhetők vissza.
E-könyv: Az e-könyv szellemi tulajdon, amely fizikailag nem adható vissza (átruházható vagy másolható), ezért nem lehetséges ennek a terméknek a cseréje vagy visszatérítése.
Készletek, csomagok: A készlet egyes termékeinek részleges visszaküldése nem lehetséges. A Rejtélyes dobozra vonatkozó reklamációt csak akkor fogadjuk el és oldjuk meg, ha a doboz teljes tartalma visszaküldésre kerül.
Ajándékok: az ajándékba kapott termékekre nem lehet igényt érvényesíteni.
SZAVATOSSÁGI IGÉNY
A termék hibája vagy meghibásodása esetén igénybe veheted a garanciát. Minden elektronikus készülékünkre 2 év garanciát vállalunk. A garancia nem érvényes abban az esetben, ha:
- fizikai sérülések találhatók rajta
- használatból eredő kopás merül fel
- a cikk helytelen, nem megfelelő és gondatlan használata miatt felmerülő hibákat fedezünk fel
CSAK A FENT FELSOROLT ÖSSZES FELTÉTELNEK MEGFELELŐ KÖVETELÉSEK KERÜLNEK POZITÍV ELBÍRÁLÁSRA.
SZÁLLÍTÁSI IGÉNY
Ha a terméked szállítás közben megsérült, vagy nem egyezik a rendelt termékkel, kérjük, hogy a szállítást követő 48 órában értesíts minket. Kérjük, hogy küldj egy fényképet a csomagról (látható címkével) és az email-ben kapott termékről, ahol a sérülés tisztán látszik. Panaszod kiemelten fogjuk kezelni, és őszintén elnézést kérünk a kellemetlenségekért.
A termék cserélési kérelmedet a szállítástól számított 14 napon belül kell leadnod. A visszaküldött tárgynak sértetlennek, és az eredeti csomagolásában kell lennie. Az olyan csomagok, amelyek nem egyeznek ezekkel a feltételekkel, elutasításra kerülnek, vagy csak részlegesen lesznek megoldva.
Hogyan kezdd el a kicserélési folyamatot:
- Töltsd le itt az űrlapot: “Csere”.
- Nyomtasd ki és töltsd ki az űrlapot
- Küldd a csomagodat a következő címre:
Pactic – Hanksly.hu,
2142 Nagytarcsa
Nádas utca 4.
Amint a panasziroda megkapja a csomagod, egy új csereterméket fogunk küldeni 8 munkanapon belül.
Megjegyzés: Ha nem kapod meg a kódot, kérjük, lépj velünk kapcsolatba email-en keresztül.
FONTOS
Ellenőrizd a rendelési megerősítőt, vagy a számlát, amit email-ben kaptál, amikor leadtad a rendelésed, hogy megbizonyosodj arról, hogy a termékek a mi online üzletünkben lett vásárolva. Ha egy olyan terméket küldesz számunkra, ami nem a miénk, nem vagyunk felelősek a hibádért és nem fogjuk visszaküldeni a csomagot. A küldeményt ajánlott küldeményként kell feladni, a küldemény feladásának igazolásával. Ha a küldemény elveszett, akkor is lehetőség van a reklamáció megoldására az átvétel ellenőrzésével a nyomon követési szám segítségével. A visszaküldés postaköltségét a feladó fizeti, a címzett által fizetett küldeményeket nem fogadjuk el.
Azon tételek listája, amelyek esetében nem lehet elállni a vásárlástól, vagy az elállás korlátozott:
Mosószerek, polírozó paszták, kozmetikai termékek: A termék csak akkor küldhető vissza, ha a védőfóliát/zárótömítést nem távolították el, és nem volt még nyitva vagy használatban.
Fürdőruha, fehérnemű: A fürdőruhák és a fehérneműk higiéniai okokból nem küldhetők vissza.
E-könyv: Az e-könyv szellemi tulajdon, amely fizikailag nem adható vissza (átruházható vagy másolható), ezért nem lehetséges ennek a terméknek a cseréje vagy visszatérítése.
Készletek, csomagok: A készlet egyes termékeinek részleges visszaküldése nem lehetséges. A Rejtélyes dobozra vonatkozó reklamációt csak akkor fogadjuk el és oldjuk meg, ha a doboz teljes tartalma visszaküldésre kerül.
Ajándékok: az ajándékba kapott termékekre nem lehet igényt érvényesíteni.
SZAVATOSSÁGI IGÉNY
A termék hibája vagy meghibásodása esetén igénybe veheted a garanciát. Minden elektronikus készülékünkre 2 év garanciát vállalunk. A garancia nem érvényes abban az esetben, ha:
- fizikai sérülések találhatók rajta
- használatból eredő kopás merül fel
- a cikk helytelen, nem megfelelő és gondatlan használata miatt felmerülő hibákat fedezünk fel
CSAK A FENT FELSOROLT ÖSSZES FELTÉTELNEK MEGFELELŐ KÖVETELÉSEK KERÜLNEK POZITÍV ELBÍRÁLÁSRA.
SZÁLLÍTÁSI IGÉNY
Ha a terméked szállítás közben megsérült, vagy nem egyezik a rendelt termékkel, kérjük, hogy a szállítást követő 48 órában értesíts minket. Kérjük, hogy küldj egy fényképet a csomagról (látható címkével) és az email-ben kapott termékről, ahol a sérülés tisztán látszik. Panaszod kiemelten fogjuk kezelni, és őszintén elnézést kérünk a kellemetlenségekért.